21 april 2012

Läst 2012

Det är tragiskt att säga att jag först i mars läste ut en bok :( Läsningen har inte vart lätt under de senaste åren av olika skäl men nu försöker jag hitta tillbaka. Jag har saknat att läsa. Saknat att slå igen en utläst bok och gå till bokhyllan för att välja nästa. Saknat den känsla jag får när jag läst ut en bok. Jag har saknat att köpa böcker för jag har faktiskt vart så smart att jag inte köpt på mig en massa böcker när jag inte klarat av att läsa. Jag hoppas jag hittar tillbaka nu och att jag ska hinna läsa åtminstone ett par böcker till under 2012 :)

Augusti
15. Hjälp, vem är jag? - Caroline af Ugglas

Juli
14. Någonstans inom oss - Kajsa Ingemarsson
13. När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var - Jessica Andersson
12. När barnet lagt sig - Michael Nyqvist
11. Jag är Zlatan - Zlatan Ibrahimovic
10. Två gånger är en vana - Denise Rudberg

Juni
9. Det du inte såg - Patrik Sjöberg
8. Lingon och lust - Eva Swedenmark/Annica Wennström
7. Hallon och hat - Eva Swedenmark/Annica Wennström
6. Vila på gröna ängar -  Anne B. Ragde

April
5. Eremitkräftorna - Anne B. Ragde
4. Berlinerpopplarna - Anne B. Ragde
3. Extra bekvämt på safariklubben - Alexander McCall Smith
2. Tedags för normalt byggda damer - Alexander McCall Smith

Mars
1. Kaffe med musik - Karin Brunk Holmqvist

Inga kommentarer: